Щоб ви не робили, кількість добра має подвоюватись

четвер, 16 травня 2013 р.

«Прощавай, Букварику!" Сценарій свята

Свято проводиться в класній кімнаті, де збираються першокласники. Зал святково прикрашений кольоровими  повітряними кульками, яскравими літерами абетки, вирізаними  з паперу. На центральній стіні  прилаштовано в плакат у вигляді «Букваря».
Звучить весела музика. До залу вбігають  Дзвіночки
1-й дзвіночок                    
Ми всі вчимося залюбки,
Гартуємось, «міцнієм,
Читаєм з захватом книжки
І про майбутнє мрієм!                          
2-й   В першім класі — урочистий
«День прощанняз Букварем».
        Пригадаєш,  як колись ти
        Був маленьким школярем!
Д з в і н очки залишають зал.  Звучить музика. До залу входить  ведуча.

Ведуча. Доброго дня, друзі. Ну от ви і подолали першу сходинку навчання — прочитали - «Буквар». Настала пора  попрощатися із ним. Попереду у вас ще багато важливих сходинок, багато важливих знань, але   перший  підручник — «Буквар» — найважливіщий, адже саме він відкриває дорогу до майбутніх знань, так давайте привітаємо  його.
Звучить музика. До залу входить Буквар.

Буквар. Добрий день, школярики! Я радий вас вітати сьогодні  у цьому святковому залі. Ви вже знаете всі мої літери і добре вмієте читати. І зараз ви знову зустрінетесь із моїми маленькими помічниками.
            Я мандрую по країнах,
Я з абеткою дружу,
   І малечу, як зустріну,
   Грамоти одразу вчу.

2-й дзвіночок                                               
В першім класі -- урочистий
«День прощання з Букварем».
       Пригадай-но, як колись ти
Був маленьким  школярем!

Дзвіночки залишають зал. Звучитьмузика.  До зали входить ведуча.
Ведуча. Доброго дня, друзі. Ну от ви й подолали  першу сходинку навчання — прочитали -«Буквар». Настала пора попрощатися  із ним. Попереду у вас ще  багато важливих сходинок, багато  важливих знань, але   перший  підручник  — «Буквар» — найважливіщий, адже саме він відкривав вам дорогу до майбутніх знань. Так давайте   привітаємо  його.

Звучить музика. До залу входить Буквар.
Буквар. Добрий день, школярики. Я радий вас вітати сьогодні  у цьому святковому залі. Ви вже знаете всі мої літери і добре вмієте читати. І зараз ви знову зустрінетесь із моїми маленьки­ми помічниками.
Я мандрую по країнах,
Я з абеткою дружу,
І малечу, як зустріну;
Грамоти одразу вчу.

 Наперед виходять літери А, Б, В,Ь.
Літера А
Автобус їде по алеї,.
Акація цвіте в садку,
А ми, зібравшися під нею,
Абетку вивчимо легку.



Літера Б
Будинок білий біля річки З балконами на кожен бік Будують братик, і сестричка,
Бо в них і тато — будівник.


Літера В
Веселі  вишні  вкрили  віти,
Виблискують із гущавини.
Василько воду ллє на квіти,
Щоб вищі  виросли вони.

Літера  Ь
Ось день скінчивсь.
 Закрию книжку,
Бо скрізь вже тінь, і лялька спить.
  І   я  вкладусь в м’якеньке ліжко
 І теж засну, як лялька, вмить!
Буквар
Веселе місто Алфавіт
 Прощається із вами!
Маленьких літер славний рід
 Обернеться словами.
Складайте в речення слова,
 Їх  у книжках  читайте.
Веселе місто Алфавіт
Завжди ви пам’ятайте!

Наперед виходять учні-читці.
1-й  учень
Спасибі, любий наш буквар,
За те, що .всіх навчаєш,
І таємниці нам свої
В навчанні розкриваєш.

2-й учень
Ти перша книжка Для всіх нас,
Цікава, своєрідна,
І в школі кожен день і час
Для всіх ти необхідна.
3-й учень
Я вже знаю, як писати  «тато».
А до книжки як візьмуся,
То ще більше слів навчуся..

4-й   учень
В портфелику букварик до школи я ношу.
І більше маму й тата читати не прошу.
І слухає бабуся, всміхається дідусь
Букварик їм читаю бо  добре я учусь.

Буквар (звертається  до  літер)
Літери   усі  знайомі!
До навчання знов готові?
Повертайтеся  у книжки,
Щоб у школі діточки ,
Добре вас змогли пізнати
 Й назавжди и запам'ятати!

Л ітери  залишають зал.
 Наша ігротека двері відчиняє,
Першокласників усіх радо зустрічає!
Запрошуємо всіх до нас:
Весела гра чекає на вас.
В е д у ч а  та  Б у к в а р проводять ігри з глядачами.
Склади  слово
До гри запрошують дванадцять учнів із числа глядачів. Учні поділяються на дві команди. На сцені встановлюють два неве­ликі столики, на яких розкладені картки із зображенням літер. Набір карток для першої команди: і, а, о, ц, и, к; набір карток для другої команди: е, а, р, й, д, к.
Ведуча попереджає учасників гри, що перша команда має склас­ти слово «оцінка», а друга — «крейда». За поданим сигналом обидві команди розбирають  картки таким чином, щоб кожно­му гравцю дісталася одна літера. Після цього учасникам треба стати у шеренгу у тій послідовності, якої потребує задане веду­чим слово. Перемагає та команда, яка найшвидше складе своє слово.

Вікторина «Народна мудрість»
До гри запрошують шість учнів із числа глядачів. Учні поділя­ються на дві команди.
Ведуча та Буквар почергово читають народні прислів’я. Завдан­ня команд — промовити останнє слово в реченні. Відповідає та команда, гравець якої найпершим підняв руку.
Переможницею вважається команда, яка дасть більше  правильних відповідей.
Знання за,плечима... (не.носити.) ,
Не кажи «не вмію»-, а кажи- (навчусь)
Книга вчить, як на світі., (жить.)
Хто багата читає, той багато.... (знає.)
Хто швидко читає, той багато... (встигає.)
Ведуча. Молодці, друзі. Дуже гарно впоралися із завданням.       
Звучить весела музика. До залу входить  Математика та  цифри.

Буква р   А от і моя подружка Математика разом зі свой помічниками. 

Математика.
 Доброго дня, хлопчики та дівчатка!  Вітаємо вас усіх, і тебе; Букварику, з чудовим святом. Сьогодні ви відзна­чаєте подолання першої сходинки у навчанні Дійсно, знати літери абетки необхідно — без цього неможливо прочитати жодну книжку і навіть жодне слово.
                                                                                                        
Буквар.
Але існують й   інші важливі для навчання знаки.
 Це не букви, хоч їх пишуть
 Десять братиків відомих
Все підкажуть, все. полічать .
І у школі  і  удома.
Що це?           (Діти-глядачі відповідають: «Цифри».)
Математика.
 А тепер розв’яжіть такі жартівливі задачі:
 Раз до чаплі на урок
Прилетіло сім сорок,
 Та лише з них три сороки
Виконали всі уроки!
Скільки ледарів-сорок Прилетіло на урок?
(Діти- глядачі відповідають: «Чотири сороки»)

На травиці біля хати
Метушаться цуценята:
Двоє — білих, наче сніг,
Двоє — чорних.
Скільки  всіх?   (четверо цуценят)

Мчаться на санчатах                               
Четверо малят,
Троє з них — дівчата.
Скільки тут хлоп’ят?    (Один          хлопчик)

Каже мама-квочка:
     В мене два синочки 
І чотири дочки.
Скільки ж діточок у квочки?.  (Шестеро курчат.)

Сім цукерок Толя мав,
Дві цукерки  мамі дав,
Дві — малій сестриці Олі.
Тож зосталось скільки в Толі(Три цукерки.)

Бу к вар
Всі літери прочитані,
Усіх їх тридцять три.
Тепер дітей учитимуть
Підручники  нові.

5-й учень                                 
Прощавай, Букварику,
Наш найперший друже!
Ми тобі, Букварику,
Дякуємо дуже!
6-й учень
Жаль розлучатися  нам. хоч і треба.
Ми не забудемо  ніколи про тебе!
Спасибі тобі за добру науку,
За паличку першу  і  першу букву.
Наперед виходять дзвіночки.

1-й дзвіночок
Просторі стеляться путі,
Навкруг широкий обрій...
Тобі відкрито все в житті,
Аби учитися  добре!
2-й дзвіночок.
І я учитимусь, як   слід,
І буду вірним сином
Милішої за цілий світ
Моєї  Батьківщини.

Усі учасники свята-виходять до глядачів, дякують за увагу. Свято закінчується.

Немає коментарів:

Дописати коментар