Переважну
частину свого часу
дитина проводить у
школі. Тут вона
не лише набуває
основи знань, а
й спілкується, взаємодіє з
однокласниками, учителями.
І
одним з головних
факторів, що впливають
на її ставлення
до навчання, є
психологічна атмосфера в
класі та школі.
Якщо дитина відчуває
увагу до себе
з боку вчителів,
зацікавленість у її
успіхах, чуйність, вона
з радістю йде
до школи й
приділяє навчанню чимало
уваги, що відбивається
на якості її
навчальних досягнень, умінь,
навичок.
Скільки
позитивних емоцій можуть отримати вчителі
та учні, якщо
вони розуміють одне
одного, відчувають обопільну
симпатію! І наскільки
приємнішим і легшим
стає процес навчання
для обох сторін.
З метою
попередження конфліктів між
учителями та учнями
23 квітня 2013
року в КЗО
«Мопрівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів» відбувався психолого-педагогічний семінар для
вчителів з елементами
тренінгу «Конфлікти між
учителями та учнями.
Способи їх розв’язання».
Вправа «Конфлікт. Асоціації що
викликані словом «конфлікт»
Темперамент, є
одним з бар'єрів
у спілкуванні. Педагоги працюють
над тестом на
визначення структури темпераменту.
Опрацьовуємо приклади
конфліктних педагогічних ситуацій.
Підводимо підсумки
тренінгу. Вправа «Коло
побажань»
Немає коментарів:
Дописати коментар