Анкета
«Адаптація п'ятикласників»
Аналітична довідка за анкетою
«Адаптація» учнів _____класу
Дата анкетування__
Кількість учасників _____ (обліковий склад_________ ), у т. ч. хлопчиків- ___ ,
Дівчаток - _______.
Основою є анкета «Адаптація п'ятикласників», розроблена російськими
психологами.
Мета анкетування: з'ясувати можливі проблемні зони і
труднощі навчання в школі, переважаючі інтереси учнів, відношення до себе і людей,
плани на майбутнє тощо.
1. Що приваблює тебе у школі?
|
Усього
|
%
|
Хлопчики
|
%
|
Дівчатка
|
%
|
Навчання, уроки, знання
|
|
|
|
|
|
|
Спілкування,
друзі, дівчата (хлопці)
|
|
|
|
|
|
|
Тільки спілкування вибирають_ осіб (____ % опитаних), а саме
Нічого не приваблює осіб; це
2. Що допомагає тобі добре вчитися?
|
Усього
|
%
|
Хлопчики
|
%
|
Дівчатка
|
%
|
Увага, пам'ять, мислення
|
|
|
|
|
|
|
Знання, підручники тощо
|
|
|
|
|
|
|
Соціально обумовлена допомога (друзів, вчителів, батьків), тиша тощо
|
|
|
|
|
|
|
Дисципліна тощо
|
|
|
|
|
|
|
3. Що заважає тобі добре вчитися?
|
Усього
|
%
|
Хлопчики
|
%
|
Дівчатка
|
%
|
Соціально обумовлені
фактори
|
|
|
|
|
|
|
Відсутність
бажання вчитися
|
|
|
|
|
|
|
Відсутність здібностей, нерозуміння
|
|
|
|
|
|
|
Інше
|
|
|
|
|
|
|
Нічого не
заважає
|
|
|
|
|
|
|
4. Найцікавіший предмет і чому?
|
Усього
|
%
|
Хлопчики
|
%
|
Дівчатка
|
%
|
І.
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
|
|
5. Найбільш складний предмет і чому?
|
Усього
|
%
|
Хлопчики
|
%
|
Дівчатка
|
%
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
|
|
6. Чим займаєшся у вільний час?
|
Усього
|
%
|
Хлопчики
|
%
|
Дівчатка
|
%
|
Активний відпочинок, спілкування
|
|
|
|
|
|
|
Пасивний відпочинок (комп'ютер, телевізор)
|
|
|
|
|
|
|
Заняття спортом (гуртки,
секції)
|
|
|
|
|
|
|
Інтелектуальні заняття
(читання тощо)
|
|
|
|
|
|
|
Творчі
заняття (малювання, музика) тощо
|
|
|
|
|
|
|
Колекціонування
|
|
|
|
|
|
|
Інші види відпочинку
|
|
|
|
|
|
|
Тільки комп'ютерні
ігри, телевізор та ін. як основний вид занять у вільний час назвали
7. Чим хотів би ще займатися: хобі, інтереси.
|
Усього
|
%
|
Хлопчики
|
%
|
Дівчатка
|
%
|
Заняття
спортом
|
|
|
|
|
|
|
Творчі
заняття
|
|
|
|
|
|
|
Інтелектуальні, розвиваючі заняття
|
|
|
|
|
|
|
Активний відпочинок, спілкування
|
|
|
|
|
|
|
Колекціонування
|
|
|
|
|
|
|
Комп'ютер,
телевізор
|
|
|
|
|
|
|
Інші види
відпочинку
|
|
|
|
|
|
|
Вагаються з
відповіддю
|
|
|
|
|
|
|
8. Які гуртки та секції ти відвідуєш, хотів би відвідувати?
|
Усього
|
%
|
Хлопчики
|
%
|
Дівчатка
|
%
|
Спортивні
|
|
|
|
|
|
|
Творчі
|
|
|
|
|
|
|
Навчальні
|
|
|
|
|
|
|
Інші
|
|
|
|
|
|
|
Ніякі
|
|
|
|
|
|
|
9. Тобі краще бути одному чи з однолітками (друзями)?
Більшість
опитаних воліють перебувати серед друзів. Інтровертованість властива________________________________________________________
(орієнтовані
на себе).
10. Який
у тебе настрій частіше за все?
У
більшості дітей гарний настрій. Знижений настрій у___________
11. Твоя головна проблема?
|
Усього
|
%
|
Хлопчики
|
%
|
Дівчатка
|
%
|
Шкільні проблеми
|
|
|
|
|
|
|
Соціально обумовлені
|
|
|
|
|
|
|
Особистісні
|
|
|
|
|
|
|
Інші
|
|
|
|
|
|
|
Вагаються з відповіддю
|
|
|
|
|
|
|
12. Що гарного ви можете сказати про себе?
|
Усього
|
%
|
Хлопчики
|
%
|
Дівчатка
|
%
|
Особистісні якості
|
|
|
|
|
|
|
Досягнення
|
|
|
|
|
|
|
Інше
|
|
|
|
|
|
|
Нічого
|
|
|
|
|
|
|
З досягнень названі___________
З характерологічних
якостей відзначалися Не змогли нічого гарного про себе сказати
13. Що хотів би змінити в собі й чому?
|
Усього
|
%
|
Хлопчики
|
%
|
Дівчатка
|
%
|
Характерологічні
якості
|
|
|
|
|
|
|
Зовнішні
дані
|
|
|
|
|
|
|
Інше
|
|
|
|
|
|
|
Нічого, люблять себе такими, як вони є
|
|
|
|
|
|
|
14. Які якості ви цінуєте в людях?
|
Усього
|
%
|
Хлопчики
|
%
|
Дівчатка
|
%
|
Доброта,
чуйність
|
|
|
|
|
|
|
Комунікативні навички
|
|
|
|
|
|
|
Розумові
здібності
|
|
|
|
|
|
|
Чесність, сміливість,
рішучість
|
|
|
|
|
|
|
Весела вдача, почуття гумору
|
|
|
|
|
|
|
Зовнішні дані
|
|
|
|
|
|
|
Інше
|
|
|
|
|
|
|
Вагаються з відповіддю
|
|
|
|
|
|
|
15. Які якості ви найбільше цінуєте
у своїх батьках?
У мамах діти цінують________________
У татах __________________
Вагаються з відповіддю (відповіді на зразок «все», «нічого», «не
знаю») такі діти:
16. Як ти ставишся до дівчаток (хлопчиків) класу?
|
|
|
|
|
||
|
Усього
|
%
|
Хлопчики
|
%
|
Дівчатка
|
%
|
Нормально, добре
|
|
|
|
|
|
|
Байдуже
|
|
|
|
|
|
|
Погано
|
|
|
|
|
|
|
Проблеми та труднощі у взаєминах із
протилежною статтю в класі виявлені у
17. Які якості повинні бути в успішного
дорослого?
Особистісні якості, а саме
__________________________-
______дітей;
Інтелектуальні:___________________ ________- ______ дітей;
Комунікативні навички: _________________________- _____ дітей;
Інше ________________________________________-
____дітей;
Вагаються з відповіддю
18. Ваші плани після закінчення школи?
|
Усього
|
%
|
Хлопчики
|
%
|
Дівчатка
|
%
|
Вищі навчальні заклади
|
|
|
|
|
|
|
Середні
спеціальні навчальні заклади
|
|
|
|
|
|
|
Хочуть працювати тощо
|
|
|
|
|
|
|
Не замислювалися.
|
|
|
|
|
|
|
Конкретні професії
________________________________________________________________________________________________________________________________________________Назвали
________осіб ( ___% опитаних).
Висновки та
рекомендації:
Немає коментарів:
Дописати коментар